درباره ی دکتر فخری اللهیاری متخصص مغز و اعصاب و عضو هیئت علمی دانشگاه بیشتر بدانیم

اطلاعات شخصی

E-mail:   dr.f.allahyari[at].gmail.com

Address: Department of neurology, School of Medicine, Baqiyatallah University of Medical Sciences

دانشگاه محل تحصیل

MD:tehran University of Medical Sciences, tehran, iran(84)

Speciality: In neurology, shahidbeheshti University of Medical Science, tehran, iran(88)

افتخارات  آموزشی

1. انتخاب به عنوان پزشک نمونه در سطح دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و مراکز تابعه.

1. دکتر کوروش قره گوزلی ، دکتر لطیف گچکار ، دکتر فخری اللهیاری . بررسی اثر هیپرونتیلاسیون بر جریان خون شریان مغزی میانی مبتلایان به میگرن بدون اورا و گروه شاهد. پژوهنده. ۱۳۸۹; ۱۵ (۳) :۱۰۰-۱۰۳.

2. سلطان محمدی یاسمین، حسنی مهربان افسون، تقی زاده قربان، اکبرفهیمی ملاحت، اللهیاری فخری. روایی و پایایی نسخه فارسی‌شده مقیاس فعالیت‌های کارساز روزمره زندگی لوتون در مبتلایان به دمانس. سالمند: مجله سالمندی ایران. ۱۳۹۳; ۹ (۲) :۱۶۰-۱۶۷.

3. Rahimi Z, Bahmani B, Dadkhah A, Khanjani S, Fakhri A. Effectiveness of Cognitive Spirituality-Based Counseling of Demoralization in Elderlies . Iranian Rehabilitation Journal. 2015; 13 (2) :45-50.

4. Karimi A, Movahhed M, HajiMehdipoor H, Allahyari F. A Review on Cydonia Oblonga Miller as an Herbal Medicine. INDO American Journal of Pharmaceutical Sciences. 2017 Dec 1;4(12):4370-86.

5.Neurological symptom of covid-19 cross_sectional study on hospitalized covid_19 patients in iran .clinical neurology and neurosurgery jurnal.

6.cutaneous manifestations related to the covid_19 pandemic:a review article.cutaneoius and ocular toxicology.

7.A rare case of coexistens of wegners geranulomatosis and tuberosclerosis with subsequent development of thrombosis of cerebral vein .BMC infectious diseases.

8.myocaditis associoated with covid_19 pnumonia.canadian journal of medicine.

9.guillian _barre syndrome associoated with covid _19.a case report study.journal of neurovirology.

10.Acase report of simultaneous auto immune and covid_19 encephalitis.journal of neurovirology.

11.cinical effictivness of apple juice syroup in chronic migraine .a double blind randomized controlled trial.bioscience research

12.EBV Meningoencephalitis: Two Case Reports

13.Evaluation of COVID-19 Incidence in Psoriatic Patients Receiving Adalimumab

14.Diagnosis of Encephalitis by VZV and Brucella Coinfection- Case Report

15.Skin Complications Associated with Interferon-8 Treatment in Patients with Multiple Sclerosis, Tehran in 2021-2

16.Systematic Review of Cell Therapy Efficacy in Human Chronic Spinal Cord Injury

17.Adverse events of cell therapy clinical trials in human chronic spinal cord injury, a systematic review and meta-analysis

18. شهابیان مسعود، مجیدی اشکان، اشجعی عرفان، اللهیاری فخری، حسینی‌نژاد سید جواد. تعیین ارتباط میان سلامت معنوی و کیفیت زندگی در بیماران مبتلابه بیماری ام‌اس. دین و سلامت. ۱۳۹۹; ۸ (۱) :۱۱-۱۸.

Supervisor / Adviser of thesis

1. سلطان محمدی ی. روایی و پایایی نسخه فارسی شده مقیاس فعالیت های کارساز روزمره ی زندگی لوتون در مبتلایان به دمانس. تهران، ایران: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران؛ 1390. پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد (استاد مشاور سوم).
2. رقیب دوست ش. درک عبارات اصطلاحی در بیماران آلزایمر فارسی زبان. تهران، ایران: دانشگاه علامه طباطبایی؛ 1393. پایان نامه دکتری تخصصی (استاد مشاور دوم).
3. کریمی ا. کارآزمایی بالینی بررسی اثر شربت به و سیب بر سردرد میگرن. تهران، ایران: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی؛ 1397. پایان نامه دکتری تخصصی (استاد راهنمای دوم).
4. جمشیدی ع. بررسی ارتباط ویژگی های شخصیتی با تبعیت از درمان در بیماران مبتلا به سردردهای اولیه. تهران، ایران، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)؛ 1398. پایان نامه مقطع پزشکی عمومی (استاد مشاور دوم).
5. عابدینی ع. مقایسه سلامت روان و هوش هیجانی در بیماران مبتلا به سر دردهای میگرنی و تنشی. تهران، ایران: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)؛ 1398. پایان نامه مقطع پزشکی عمومی (استاد راهنمای دوم).
6. عابدی ف. بررسی فراوانی تظاهرات بیماریهای مغز و اعصاب درمراجعه کنندگان به درمانگاه بیمارستان بقیهالله الاعظم (عج) طی 6 ماه. تهران، ایران: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)؛ 1399. پایان نامه مقطع دستیاری تخصصی بالینی.

Responsibilities

1. مدیریت گروه آموزشی پزشکی تخصصی نورولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به مدت ۴ سال (1396-1400).
2. همکار آموزشی گروه مراقبت های ویژه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) (29/03/1396).
3. عضویت پژوهشی جهت همکاری با مرکز تحقیقات علوم اعصاب از تاریخ 22/09/1396 به مدت یک سال.